2013年6月3日星期一

動物棒(嘩!Box教室)



今日"嘩!Box教室"教你做"動物棒",今次教你地用Candy melts na,而且今次我地5gigi出嚟,教你地用畫筆畫出嚟。
連小朋友都會做嘅
"動物棒",一支支咁都幾可愛呀,重可以神早做定喎~開Party放樽o係台度你話幾得意先得gar?video o係相下面,碌落小小la!



今日有單o野要同你地分享,之但係成單o野太長所以要分兩次至講得哂,而戲肉o係下半場度,今日講上半場........




有樣野我係一路都5明白嘅~就係無論係o係邊個年代同邊個地方,都會出現一d完全無資格做老師嘅粉腸,o係各學校度"作育英材"。我以前讀書o個陣經已受5少呢d粉腸嘅氣,家下做左人媽媽,身份5同左,但係觀點無變﹣﹣>

粉腸依然係粉腸。

小王子o係"聚寶盤"度讀左年幾,老實講"聚寶盤"真係間好學校,對學生無微不至又從來5會孤寒,總之你do the best學校就do the rest,可以o係度讀書其實好幸褔。之但係再好嘅學校亦難免會比d專"作育英材"嘅粉腸混左入嚟,老實講呢類粉腸o係"聚寶盤"度真係好少but  5係無喎~
今日我要講呢條粉腸叫"胡so勇"!

"胡so勇"係意大利佬,之但係o係"聚寶堂"度就教中文嘅,好彩小王子揀讀法文無讀中文,如果5係實比"胡so勇"玩死。好耐之前小王經已同我講呢個"胡so勇"好"朗黎",係人都知平時見到"胡so勇"千奇米同佢打朝呼,要扮時運高,如果5係佢就會即刻搵你麻煩。之不過小王子無讀中文,所以無論"胡so勇"幾"朗黎"都5關小王子嘅事。

不過好景不常,由舊年開始小王子轉修劍擎做主修Sport,而"胡so勇"就係付責劍擎嘅粉腸老師o勒~
喂!係付責咋喎~教打劍o個個教練"聚寶盤"真金白銀咁o係外面請返嚟gar 喎。重有喎~5知係米連"聚寶盤"都知"胡so勇"無能,所以學校重搵多個低級d嘅老師去幚"胡so勇"手 。之但係就我所見所有o野都係由呢個"低級d"嘅老師同教練做,而"胡so勇"就淨係付責o係度食煙gar啫。

你地都知我係o個種永遠5會遲到又逢到必早o個類人嚟,所以小王子打劍好多時我都會神咁早o係門口度等佢。而呢個"胡so勇"呢~就淨係企o係個門口度食煙,根本都無入過去個Hall度,重要係一支接一支咁食完全無停過。有次我同條粉腸講過o野,嘩~佢陣煙味我同佢隔開兩尺都"公"到埋嚟呀!我同佢講過一次野就知呢條友果然真係勁"朗黎"law。

"聚寶盤"每年年尾都會叫d家長填意見表嘅~而舊年年尾我同小王子爸爸o個兩張意見表都係寫﹣﹣>
    "我認為老師5應該o係學校範圍或學校活動時間內吸煙"

嘩!今年年頭開始我真係無再見"胡so勇"o係打劍o個時食煙喎~
不過......
重記5記得我講過小王子自讀書到而家都未比人罰過留堂呢?
而家5係o勒~因為上個term小王子無nana比呢條粉腸罰佢留堂。點解我話無nana呢?係咁嘅有日小王子打完劍,因為我要接左小王子爸爸先,於是遲左幾分鐘至去到接小王子,o拿~真係幾分鐘咋,5分鐘都5到gar!

點知"胡so勇"就即時鬧小王子,小王子上車o個陣好5開心,我話﹣﹣>
"佢鬧你你應該話﹣﹣我媽媽遲嚟接我關我咩事呢?你應該去鬧我媽媽,你要5要佢電話?我幚你call佢你鬧佢o勒!"

都真係short short地gar喎!父母遲到關個細路咩事至得gar?又5係個細路可以控制嘅?
不過件事重未完~
過左幾日,有日朝早點名o個陣個老師同小王子講今日佢
要留堂,理由係"胡so勇"話小王子上次打劍o個時
成班人攪攪震無幚陳。

之不過點解"成班人"淨係罰小王子一個留堂嘅?咩5係"成班人"咩?喂!手掌一隻都拍5晌la~    你淨係罰隻左手咋?5洗罰隻右手咩?
呢單o野查實我係氣難下嘅不過我同小王子講....

"o拿!我係可以同你fight,之不過你要有心理準備佢以後會篤住你。"

最後小王子爸爸話今次就算,如果再有下次至同佢嘈.......

待續............












沒有留言:

發佈留言