2013年6月8日星期六

白朱古力玫瑰蛋糕

好o勒~今日講埋下半場。

小王子無nana比"胡so勇"罰完留堂之後我同小王子講﹣﹣>

"你以後千奇5好get close to 佢,總之佢去呢邊你就去o個邊,盡量5好o係佢視線範圍度出現。"
不過....有時我真係比小王子吹到脹一脹.......



有日"胡so勇"又無nana招見小王子,理由係點解上個禮拜二小王子5去練劍?

小王子同"胡so勇"講話佢星期二有去打劍呀,呢~o個日重發生左咩咩咩gar呢~

雖則我叫小王子盡量5好o係"胡so勇"視線範圍度出現啫~但係都5洗誇到"胡so勇"直頭見5到佢gar?你地話係米比小王子吹到脹先?

好o勒~戲肉o勒!
話說"聚寶盤"個木口木面嘅校長"木頭人"帶領"聚寶盤"眾師生渡過左18個年頭之後,今年終於光榮退休"木頭人"後生o個陣都係讀音樂嘅,所以對"聚寶盤"嘅音樂部好支持。"聚寶盤"嘅音樂部好大gar,成棟music building大到呢~

因為"木頭人"退休,所以"聚寶盤"專登幚佢攪左個"木頭人光榮隱退音樂會",個音樂會"聚寶盤"重洗大大舊錢o係Sydney Town Hall度舉行。為左呢個"木頭人光榮隱退音樂會"全校音樂部6、7百個師生日夜苦練,就係為左o係呢個音樂會度表演。

小王子o係"聚寶盤"好出名gar,全校師生兼清潔o個個都無人5知小王子係咩水,個個都覺得小王子係天材嚟,而且小王子o係學校好乖嘅~成績又好,個個老師寫評語都係話小王子好有禮貌,又5招績。
o拿~則係咁,o係外國d鬼仔其實好膚淺,小小野都懶招績咁,總之佢地嘅氣艷永遠都係比佢地嘅能力高嘅。所以好似小王子咁嘅人,比著係鬼仔經已串到爆5會好似小王子咁低調。所以"聚寶盤"個個都覺得小王子係難得一見嘅奇人。

講返正題~
"胡so勇"更知小王子係邊個la,而且重聽過小王子Cello表演tim,不過佢睇到一半就咀"秒秒"咁行左出去。其實我真係覺得"胡so勇"係變態嘅,呢個世界有種人係 5鍾意見到人地好,硬係要攪破壞gar呢~


"胡so勇"知道小王子風頭咁勁一定係"聚寶堂"音樂部嘅要員,而呢次"木頭人光榮隱退音樂會"小王子係一定5會無份gar law!於是音樂會前兩日條友好白痴咁send左個email比小王子.......

"下個星期二(即係音樂會o個日)所有人都要嚟練劍,如果要去音樂會o個d 5該去同你地個music teacher講你5去得o勒~因為你要去練劍。如果有咩問題就叫佢地親自send個email嚟同我講。"

嘩~條友擺明"new"咬嗌la!
小王子爸爸將呢個email forward左比音樂部嘅主管"生意佬","生意佬"5只小到"胡so勇"暈,重叫埋副校長一齊小佢。

音樂會前一日小王子去搵"生意佬"........

小王子﹣﹣"究竟聽日我係去音會丫?一或係要去打劍呢?"
生意佬﹣﹣"得gar na,你去音樂會la~我同胡so勇講左gar na。"
小王子﹣﹣"真係?"
生意佬問小王子﹣﹣"你想5想知道我同佢講咩呢?"
小王子﹣﹣"......"
生意佬陰陰咀笑住咁話﹣﹣"But我又5講得比你知喎!"
小王子﹣﹣"......."
生意佬﹣﹣"不過我可以好碗轉同好C文咁話你知,我同胡so勇話﹣﹣>5該你收皮,你5好諗住針對我地小王子,如果5係我一定5會放過你。"
生意佬跟住同小王子講﹣﹣"如果你下個禮拜見到胡so勇,而佢同你玩針對嘅話,你即刻嚟同我講,我去同佢死過!"

可想而知佢私底下肯定係小到"胡so勇"暈嘅。

o拿~"胡so勇"見單野玩左,又怕呢單o野會比人揪後算脹,於是o係音樂會之後o個日條友竟然send左個email比全部o係"聚寶盤"度讀中文嘅學生,內容係......
  
    "所有讀中文嘅同學一定要嚟上中文堂,因為中文實左太~重要o勒。"

我真係未見過d咁低裝嘅人,條友企徒想用呢個email嚟掩飾佢之前想玩野嘅email,諗住如果有人要揪後算脹o個陣就話其實我全部學生都有send呢d email gar。

音樂會之後兩日小王子要去打劍,我怕條友會玩針對,於是神早o係打劍門口停定車,諗住等間入去陪小王子打劍,名義上睇打劍查實係坐o係度o急實"胡so勇"等佢米玩o野。
o拿~胡so勇就5認得我o係小王子媽媽嚟嘅,佢以為我係路人甲啫,佢見我泊左架車o係門口d位度(喂~街位嚟gar咋,5係咩特別車位for佢地gar),胡so勇竟然行埋嚟同我講.....
胡so勇﹣﹣"er.....你好快走gar na呵?"
我面黑黑﹣﹣"吓?"
胡so勇﹣﹣"我就係"聚寶盤"嘅老師嚟嘅..."
我即時話﹣﹣"我知丫~我認得你"(o拿!我係完全無望佢兼塊面係黑過鑊撈嘅。)
胡so勇因為5認得我,所以無諗過我會話認得佢。

胡so勇﹣﹣"吓?erm.....你係米好快走gar?"
我﹣﹣"我等緊我個仔呀。"
胡so勇﹣﹣"吓?你個仔係打劍嘅?"
我﹣﹣
"嗯~"
胡so勇﹣﹣"我呢就有好多打劍嘅野攞........"
我即時撻車走~

呢條友真係癲癲地gar wor~咩原來o係街度無位泊可以行去叫人走,比個位你泊gar?老實講我係極度5願意讓個位比佢嘅,若果5要衛持我"聚寶盤"家長嘅形像同氣質嘅話,我一定會叫佢收皮

後來小王子到場胡so勇知道原來我係小王子媽媽,見我無nana o係度監場,擺明o係度o急住佢,佢自己身有屎即時5敢埋小王子身。最cheap係小王子話胡so勇o個日晏就o係學校度竟然~係竟然主動同小王子打朝呼喎。

我都未見過d咁cheap又咁低裝嘅人,要玩野又無吉屎。要扮勁就扮到底,一比人恐就"咬底",CHEAP到爆呀!








沒有留言:

發佈留言