2012年9月18日星期二

免焗蛋糕裝飾法下﹣﹣糖皮裝飾法



嘩!嘩!嘩!又到左小王子妳媽教你地整o野食嘅時間o勒~係米好期待呢?hahaha.....

我一嬲o係"嘩!Box教室"度教你地整o野嘅宗旨都係要簡單易做兼零失敗要普通人用普通o野去做出一d嚇死人嘅o野嘅。點為之係普通o野?則係5洗點買屋企都搵到,or 就算要買都周街買到嘅o野去做d靚到嚇死人嘅o野law。

所以次次"嘩!Box教室",無論係我自己試做一或係正式錄影,我都盡量用Tools去做嘅,因為每次我都係幻想緊如果我係你地~第一次做呢樣o野,屋企又咩都無,咁點算好呢?所以每次就算我有o個樣工具,我都尊登5會用嘅。
可以令一個普通C9做到一d好5普通嘅o野至為之very Good。

之但係一直都有好多Blog友叫我教整糖皮老真講我其實5係好想教,因為糖皮呢樣o野係一樣真係要Tools又dTools難買兼貴到嚇死人嘅o野嚟。所以如果教整糖皮嘅話,o係你未整到d靚到嚇得死人嘅o野之前,自己就先o係賣Tools 間shop度嚇死左自己先o勒~
呢個就係我一路都5想教你地做糖皮嘅原因。

個個都話想學做花,之但係做糖皮花o個d Tools貴到呢~我查實神早已經o係賣Tools o個間鋪頭度死左幾次。不過~

                     正所謂死過返生,18年後又一條好漢啫。

為左要教你地做糖皮花其實我諗左好耐。究竟點先可以5Tools做到糖皮花呢?試過好多種方法,又做左好多Research~雖然係真係有5洗用Tools做嘅糖皮花,但係好多時都要用技術搭夠,有d好似好易嘅技術,其實對第一次接觸糖皮嘅人嚟講真係會有難度gar!
所以Blog友們,今次小王子媽媽教你地做嘅o野,小王子媽媽5敢寫包單係零失敗gar。我試左好多個做型,有d真係難~好似我試做 "小公主米通蛋糕",就發現係教5到你地o勒~但係我盡左力o勒,希望一直想做糖皮嘅Blog友,可以趁呢個機會試下玩下糖皮na。下次至教返你地做返d零失敗嘅o野下~

P.S.一直都5想錄得d Video太長,之但係又真係有好多o野要講比你地聽,5單只係要教你地點做,而係要教埋你地個理論。好似點樣溶朱古力、點解次次做酥皮都失敗.....
想教識你地個原理,而5係單單淨係識做5識解,識標5識本呀!糖皮真係有學問gar,就算你去買Tools,都要識點同人講買咩gar係米?
所以Blog友們對5住呀~今次有7個Video。
我係真係好比心機咁錄,而小王子爸爸亦都好有心機咁幚我做Video Edit 同upload上Youtube度gar,希望你地5好哂左我同小王子爸爸嘅心機,可以有耐心咁睇哂佢。
食用膠水
材料:
Tylose Powder 3/4tsp
滾水  1cup

做法:
將Tylose Powder 洒在滾水中,用匙攪幾分鐘,然後放涼後入樽放入雪櫃。


o係攪完幾分鐘之後Tylose Powder都重未溶 or 有粒狀都5緊要,因為o係放涼同入雪櫃雪嘅過程裡面,Tylose Powder會繼續溶o係水入面嘅。o係呢個時候5好以為好希道咁落Tylose Powder,因為雪完之後佢會杰第好多gar!食用膠水可以存放好耐gar,平時5用o個時就放入雪櫃度處存。

溫馨提示:
1. 用嚟包蛋糕嘅糖皮英文叫Fondant、做比較軟身亦都比較難乾,之所以我地食o個時至會有touch dry但係又內軟嘅口感。

2. 用嚟做花同整做型嘅糖皮叫Gum Paste,Gum Paste比Fondant較硬身,亦都比Fondant快乾好多,所以至可以用嚟做公仔嘅。

3. Fondant可以好easy咁變做Gum paste,只要將Tylose Powder or CMC Powder 加入去Fondant度,你就可以將佢當成Gum Paste咁用o勒~

4. 
Tylose Powder 同 CMC Powder 其實係兩樣5同嘅o野嚟,但係佢地o係做糖皮嘅用途都係一樣,所以有d shop直頭寫佢地係同一樣o野。所以你地就算賣左邊一樣都ok嘅。

6. 用嚟做食用膠水嘅係Tylose Powder而5係CMC Powder,一般用嚟做糖花嘅食用膠水用我上面o個個份量就OK ga o勒。

7. 究竟要加幾多落Fondant度至o岩呢?其實無一個定律嘅~
有d人每100g Fondant 加1tsp CMC powder/Tylose Powder
有d人每300g就落1﹣2tsp
有d人..........
o拿~都無一定嘅,我覺得如果係做公仔嘅話我就會落多小小,因為佢將會用嚟支  較重嘅部份。之但係其實都係講個手感嘅,你做多兩次就會知道太硬同太軟嘅分別gar o勒。  

8. 做糖皮係一定5會用水質食用色素嚟溝色嘅,第一係因為
水質食用色素嘅顏色5夠濃縮,所以可能落哂成樽都未溝到你想要嘅顏色。又因為落左大量水質嘅色素落舊糖皮度,糖皮會比色素裡面嘅水溝到希哂,糖皮應有嘅濃度就會改變o勒。

9. 如果無"食用膠水",可以用小小水(5好油咁多呀,5係d糖皮會溶gar!)嚟代替,不過因為今次做嘅花盤做型,要痴上去嘅花會比較重,所以就咁用水嚟痴可能會有難度。
5用水同"食用膠水"嘅話~可以用蛋白,不過我5知HK d蛋白可5可以生用,我地呢度係OK嘅。

P.S. 視像教學Video o係相下面,請碌到落最底。



















沒有留言:

發佈留言